lördag 10 december 2011

Det närmar sig.

Nu har morbror, hans fru och mamma varit här och fikat. Dom stack för en halvtimme sen och Björn kom hem för en kvart sen och håller på att fixa lite middag just nu (haha, proppen gick flera ggr i köket då han hade för många elapparater igång, äntligen får han uppleva den irritationen, hehe). Typiskt förresten att han kom hem precis efter att släktingarna stack..


Jag upptäckte när jag var på toa nyss (äckelvarning) att min slempropp har gått. Det ser ut som snor på toapappret, men jag tror inte hela är borta utan jag tror bara att det är en del av slemproppen som släppt, och förlossningen startar inte pga detta. Det kan fortfarande ta dagar och veckor innan bebben kommer ut. Så kroppen visar att det är på gång, återstår dock att se när bebben dyker upp.
Helst får h*n stanna inne i några veckor till!


Amaryllisen som jag fick av kollegorna på jobbet har slagit ut nu också, så jag får nog allt skicka iväg ett mms till dom och skriva att blommar blommade ut först, ingen bebis i sikte än!

Inga kommentarer: