lördag 17 december 2011

Lyckligast.

Nu kom min darling hem precis. Han har varit och fixat och donat medan jag suttit hemma med prinsessan.


Vi mår bra alla tre och det är grymt svårt att slita blicken från vårat underverk!
Hon ligger här bredvid mig och är på väg att vakna, dags att byta basseblöja strax. Hon har verkligen inga fel på magen kan jag lova. Vet inte hur många bajsblöjor vi bytt sen hon vi kom till BB, men måååånga är det, haha.
Och det är ju underbart att magen på henne fungerar som den ska.

Snart ska vi äta lite middag också, är vrålhungrig, så medan jag sköter om den lille så fixar Björn maten.
Han är så duktig, så hjälpsam, och har verkligen hittat sin papparoll. Han är som gjord för detta!

Nä, nu ska jag inte skriva så mycket mer, det är roligare att titta på våran lilla flicka :-).
Skriver nog mer i dagarna som kommer.

1 kommentar:

Camilla sa...

Annars finns sånt på apoteket med skulle jag tro? De har ju dygnetrunt-öppet på vissa platser :)
Hon är jättefin, sött när de har lite hår tycker jag :) Och jag förstår du har ont, jag trodde själv jag skulle dö den dagen när mjölken rann till! Trodde nästan jag hade mjölkstockning eftersom de blev stenhårda och gjorde så ont. Tror barnmorskan kallade det för mjölkrusning eller nåt liknande?!
Ni tar PKU-testet idag? Uj, är ju inte så roligt att se dem sticka ens lilla barn...men hon får nog sockerlösning så hon blir helt groggy :P
Mys på!