tisdag 6 december 2011

Clementiner/Satsumas

Hade jag inte haft dom goda frukterna hade jag fan ätit hur mycket onyttigheter som helst här hemma tror jag. Har en massa choklad i kylen. Inte bara en chokladkaka, utan två och en påse toblerone. Men dom har jag inte rört då jag haft mina clementiner.

Snuttiplutt har precis slutat hicka i magen.
Stackars hickbebis.
Bara 22 dagar till BF. Det känns väldigt konstigt. Väldigt nära.
Är i vecka 36+5. Snart har man gått igenom hela graviditeten, och ganska så fort har det gått också. Jag är verkligen glad att Jenny har ett tag kvar på sin mammaledighet.
Så kan man ta sig en barnvagnspromenad eller två med henne.

Happ, annars sitter man här ensam ikväll igen. Björn är på ishockeymatch i Täby.
Tror vi typ varit ifrån varandra i fyra dagar nu då han haft annat att göra. Eller ja, iaf varje kväll. I Lördags jobbade han, sen var det julbord. I Söndags var han på rinkhockey, sen var vi till stan en sväng och på kvällen var det ishockeymatch, igår jobbade han hela dan och sen var han på ytterligare ett julbord och idag har han jobbat hela dan, ätit en riktig snabbis hemma och ja, är på match..
Känns ju lite trist faktiskt.
Men imorrn har han iaf lite sovmorgon så man hinner vara med varandra en stund, och förhoppningsvis hinna mysa lite också.


Jag har precis kollat klart på filmen "Devil". Den var så där tycker jag.
Inge vidare slut på filmen..

Nu ska jag surfa lite och kolla om jag hittar en annan film att se på.

Inga kommentarer: