tisdag 13 december 2011

Nothing found.

Det gick bra hos specialmödravården på Huddinge. Dom hittade inget konstigt men ville att jag kommer tillbaka imorrn bitti och så ska dom kanske göra ultraljud.
Spännande att få göra ett ultraljud till. Och förhoppningsvis finns allt fostervatten kvar.. Och att snuttiplutt mår bra, just nu blev det fotbollsmatch i magen känns det som, haha.
När jag väntade där i.. en och en halv timme så fick jag flera förvärkar. Hade en riktigt oskön igår kväll innan jag somnade.
Har fått några till sen jag kom hem men det är inte alls lika mycket som när jag var på Huddinge.

Stefan kommer alldeles strax över och ska fota mig och magen.
Vi ska försöka få till fina svart/vita bilder.
Ska kolla lite på Google på gravidbilder och kanske få lite mer inspiration.

Inga kommentarer: