måndag 26 december 2011

Julen är över..?

Julklappar jag/vi fått:

Fint halsband och matchande örhängen från Glitter 

Säsong 4! :-)

En smart pajform!

Lots of babystuff, perfekt då det går åt! Och så fick jag även en Monster energidryck, den ska jag smutta på sen!!

Nu stack Louise precis iväg.
Vi har ätit en massa (fortfarande) god julmat och har ändå en hel del kvar..!
Och så har vi bytt klappar och sett på lite film och Stockholm live.
Fick en massa fina julklappar (bilderna ovan) från Louise och Alex. Enda jag inte fotat är kläderna My fick. Hon fick tre söta bodys som hon kan använda snart och även en jättefin Newbie-åkpåse. Fotar den sen då Björn tagit över iPhonen just nu och spelar Wordfeud på den konstant.. Nästan så han morrar när jag behöver använda mobilen själv.

Fick ett fint paket från Body shop av Björn familj, så nu kan man dofta gott när man tar sig en dusch!

Och denna fick jag av morsan, ännu mer duschgrejer, me like to dofta gott.

Här är mössan till den matchande mössan till klänningen vi fick av brorsan och Sara.
Fick, ja playstation move kontroller så man kan ...
träna hemma nu när man inte kommer kunna ta sig till gymmet under den närmsta tiden! Burn fat, burn!! Dessa fick jag av min darling.

Härliga oljor från Weleda fick jag av syster yster!

Fick ett spel att fördriva tiden med här hemma också av Björn om man har trist sen..

Och dessa fick jag av syrran och hennes kille, häftiga iPhonevantar som verkligen fungerar, hur ballt som helst! Slippa frysa om fingrarna när man vill pilla på iPhonen i vinter när det blir kallare.

Sen fick jag strumpor, pyjamas, sparkdräkt (eller var den från henne den sistnämnda?, har fått så mkt så det är svårt att hålla koll på vem man fått ifrån!), mössa och en jättefin Barba(ra som syrran kallar dom figurerna, haha)-pappafilt av syrran..

När Jenny och Alex var och hälsade på här förra veckan fick vi ett jättefint Adidas set till My, jacka och byxor, så fint!
Och så fick vi en jättesöt body och strumpor av Therese och hennes mamma.
En stor och skön filt av Björns familj!
Vi har verkligen fått en massa fint till My på sistone, tack allihop! <3

Inga kommentarer: