onsdag 18 juli 2012

Varför sover hon när man vill iväg?

Jag och Kicki har inte setts på länge nu..
Mest för att tjejerna gått om varandra med sömn, och när dem sover så vill man inte väcka dom heller. Bättre att dom får sin sömn för att sen orka med resten av dan.
Och sen att vi tjejer ha vart lite slitna (man går upp flera gånger på nätterna och måste vara på alerten 24/7) och förstår varandra i många lägen.


Så, just nu sover My, och hon har sovit sen kvart i nio. Vi hade planerat att vi skulle vara hos Kicki och Isabella halv tio... men icke sa Mysan, här skulle sovas, haha.
Jag har i alla fall hunnit köra två maskiner med tvätt. Två återstår.
Och så har jag packat ner mina och My's kläder i en resväska, och även Björns kläder i hans (min Kompis Assistans väska) miniresväska.
Så det är skönt. Vet inte riktigt hur jag ska packa ner resten... Men kommer nog på nåt.
Ska även passa på att tvätta sängkläderna, så dom är rena och fina tills vi ska flytta till Björns päron.

Känns konstigt att flytta hem till nån. Hoppas dem orkar med oss i några veckor..
Nu måste jag nog ta nåt att äta, magen kuuuuurrar som bara den.

Inga kommentarer: