tisdag 10 juli 2012

Jag kan om jag vill.

Jahapp.. +4 kg igen efter allt gott under sommaren. Innan dopet höll jag en bra "diet", alltså promenader, och sallad till maten istället för pommes/klyftor och pasta.
Men kunde fan inte köra på samma race, alltså allt eller inget. Ville ju smaka på allt det goda och det blir ju en del med allt kul som vi varit med på..

Men snart börjar det bli dags att ta i skiten igen så att säga. Iaf när vi flyttat till radhuset. Svårt att styra över maten när man bor hemma hos nån annan och då ... nä, blir ingen bra start.
Jag ska ju få Louise crosstrainer (var på väg att köpa en och då sa Louise att hon har en nere i källaren som jag kan få!) och när jag får hem den så ska jag köra igång ordentligt och då ska jag fan hålla igång träningsperioden längre än jag gjorde innan sommaren....
Så visst kan jag om jag vill. Måste "bara" gå in helhjärtat. Kan fan inte ta 1 kaka, eller 1 godisbit. Då måste allt bort. Sån är jag. Hur fungerar du?

I miss my old body.

Inga kommentarer: