tisdag 24 juli 2012

Skuldfri.

Jopps, då var lånen lösta. Riktigt najs.
Vi är skuldfria i en hel vecka, sen tar vi på oss ungefär 1,2 miljoner mer i skulder än vi hade innan.
Huvva. Men men, å andra sidan kommer vi bo i ett fint radhus på gaveln. Vi hade för övrigt amorterat av ca 64 000 på den andra skulden. Tycker att det är rätt bra gjort.

Idag blir det till att försöka leta efter en skötbädd igen då. Det har gått hål i den vi har och på Barnens hus var dom slut igår, och då orkade jag fan inte in på Ikea, men blir väl ett måste idag.
Sen ska jag köpa en Brio gåvagn till Mysan tänkte jag. När hon ändå försöker stå upp hela tiden mot saker och ting. Gåstolen var inte så värst populär.. dom tre gånger hon provat den.


För övrigt härjade fröken igår natt.. Hon vart klarvaken vid elva och var det typ i en timme tills jag bestämde mig för att ge hennne välling. Därefter slocknade hon som tur var.

Got to take care of my kid now.

Inga kommentarer: