tisdag 3 juli 2012

Svettas!!

Ja, fan vad svettig jag är... och det "enda" jag gjort är att jag packat ner glas och porslin i silkespapper + tidningspapper och ner i flyttkartonger. Nåja, nu är allt finporslin nerpackat. Blev "bara" fem kartonger!!
Björn börjar ju inte jobba förrän elva idag men började morgonen genom att hjälpa till att.. sova....
Han får sova en stund till, men sen får han fan packa en eller två kartonger!

Vad händer annars idag? Jo, jag ska träffa Louise och Lillian lite senare. Eller ja, ikväll.
Vi ska leta skor till oss brudtärnor så är hela outfiten komplett.
Dock har jag ingen aning vad jag ska göra med håret! Vill inte klippa ner det nu heller då jag äntligen fått det lite långt, och jag kan ju inte göra frisyrer på mig själv. Ska dock färga håret nån dag hos morsan tänkte jag, så man blir av med den här hemska utväxten.

Nu ska lilltjejen få lite mat i sig!

Inga kommentarer: