måndag 23 juli 2012

Lugn dag.

Idag har det inte hänt mycket.
Eller jo, vi har löst våra bolån på våran lägenhet i Fruängen, fast allt vart inte klart idag. Bottenlånet återstår ser jag, men det försvinner nog imorrn (hoppas jag!!).
Och sen har vi lämnat in soffklädseln på kemtvätt och handlat hem lite käk.
Jag tänkte laga lite mat till familjen på Onsdag. Fan, tror att det är Onsdag imorrn hela tiden..! Why oh why?

Nåja.
Flyttlasset går den 11:e Augusti, vilka är med och hjälper till?? 
Hoppas många.. ju fler desto mindre bärande.

Lillan sover nu också. Hon sov ingen riktig middag och har varit rätt trött den senaste timmen, så hon fick pyjamas på sig och så fick hon hoppa i säng.

Imorrn ska jag träffa syrran. Jag ska vara lite kattvakt åt Micke på Tors- och Fredag då dom är bortresta i några dagar, så då får jag nycklar av henne. Härligt att dem hittar på en del skoj under semestern.
Vill osså göra nåt sen när gubben har semester, bara åka iväg nånstans och vara på.. semester.

Got to go now. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer: