tisdag 17 juli 2012

Trötter.

Då var Tisdagen här.. och jag är svintrött.
Fick precis My att somna om igen. I natt har jag fått gå upp två gånger.. Men det känns som två gånger för mycket just nu. Sa till Björn att han får ta My en hel natt nån natt, så jag får sova ut. Vet inte hur länge sen jag fick sova en hel natt.

Idag ska vi träffa Nina. Happ.. nu vaknade hon... och kanske somnade igen. Inte.
Fortsätter det vara fint väder så tar vi en tripp till Aspuddsparken. Kanske finns lite skoj för My att kika på. Ska bli spännande att se hur mycket Ninas mage har växt också, hon ska ju ha bebbe i Oktober. Så inte alls lång tid kvar nu (vad jag minns så flög dom sista månderna förbi!).

Gårdagens häng med syrran och Micke var väldigt trevligt också. Har jag förresten sagt att han ska bli min kollega? Är jätteglad för det. Han är en riktigt schysst kille som är lätt att komma överens med och så ger han verkligen 110% om inte mer! Så det känns faktiskt jättebra.

Nu ska jag försöka söva igen dårå.....


Inga kommentarer: