onsdag 11 juli 2012

Gått upp.

Då har denna dag snart gått mot sitt slut.
Jag och My vaknade precis. Vi fick sova i ca 1½ timme. Vet inte hur jag hade varit om jag inte hade fått lite sömn, möjligen haft röda ögon och slitit mig i håret! Annars har hon bara sovit lite i bilen idag..

Vi var och hälsade på lillkillen idag. Alltså, han är ju inte liten längre.
Han har växt en hel del sen jag gick på mammaledighet. Måste verkligen träna upp mig lite tills jag börjar jobba med han igen!! Han var i alla fall lika glad som vanligt, alltid lika kul att träffa honom.


My kröp faktiskt lite hemma hos honom, visst har hon ställt sig i krypläge här hemma, men aldrig riktigt krypit "så mycket". Dom har lite mer golvyta och lite mindre grejer på golvet mellan matbord och soffgrupp. Så det var riktigt kul!

På bvc fick vi reda på att hon gått upp 350 gram på en månad, och växt en centimeter, så det var bra att det gått upp lite. Den nya barnmorskan vet jag inte om jag tyckte om, hon hade typ inga svar på dom två frågor jag ställde, vet iofs inte ens om hon fattade vad jag menade..

Hon har för övrigt börjat med att vägra ligga på rygg..!! Speciellt på skötbordet. Lätt att byta blöja då.
Har trotsåldern redan börjat??!!

Inga kommentarer: