lördag 7 juli 2012

Okeeey..

Jag hoppas inte min dotter har nån karriär som strippa i framtiden.. Hon höll precis på att åla sig runt benet på barnstolen på sånt sätt!
Jo, idag fick man en underbar sovmorgon.. Eller inte.


Saknar redan Zandras sällskap. Hur länge har vi känt varandra egentligen? Tror fan det är nåt på 7-8 år.
Shit va tiden går. Jag och många fler tycker dock att hon ska flytta tillbaka till Sthlm från Östersund.
Tror hon trivs bättre här dessutom ;-).

Jomenvilketunderbartväderdetäridagnärmanskauttillmorsanslandställe.
Pessimisten talar. Vad glad jag är att jag har en karl som är mer optimistisk. Då får han bort en från många negativa tankar och får mig att se på andra bra grejer. Typ som att det kvava kanske försvinner efter lite regn, eller att växterna får lite vatten.

Nu får det bli lite frulle tror jag nog allt, även fast det är tidigt som satan.

Inga kommentarer: