fredag 13 juli 2012

Kan det vara sant?

Somnade hon så lätt??

Lilltjejen fick sin gröt för en halvtimme sen och en stund senare började hon gnugga sig i ögonen och då tog jag med henne in till sovrummet, bytte till pyjamas, ammade henne och la ifrån mig henne och så gick jag ut.
Tror hon vaknar när som. Inget skrik, inget gnäll.. inga protester what so ever. Det här var på tok för lätt..

Aja, nu har gubben slutat jobba också. Han kom hem en sväng idag med flyttkartongerna som utlovat.
Jag har packat två kartonger men det blir några fler då vi har en massa grejer här i vardagsrummet som ska sorteras ner..
Och så passade jag på att veckla ut några kartonger medan My var vaken, lika bra det.. det låter så djävulusiskt mycket om dom när man vecklar ut dom.

Fan, nu ska jag passa på att spela Songpop, innan hon vaknar! Hihi!

Inga kommentarer: