söndag 1 juli 2012

Lättirriterad idag.

Nyss smällde balkongdörren igen. Och självklart vaknade My till från sin redan oroliga sömn (hon ligger i babysittern just nu då hon vaknade kort efter att jag i förra inlägget skrev att hon sov!).
Och den smällde igen då fönstret i sovrummet är öppet..

Imorse såg jag dessutom att gubben råkat ha sönder ett av mina votivljushållare också och då slängde jag båda, fast den ena inte ens var trasig, men det var ett set om 3 från början (jag hade sönder den första för några år sen) och nu när det bara fanns en kvar så störde mig för mycket, därav åkte den också.
Sen så har han inte ens dammsugit upp glaset efter sig, hittade en massa på golvet, jävligt bra!

Och så att det ser ut som skit här hemma, det stör mig med, men jag har INGEN motivation att städa just nu. Allt ser ut som skit ändå, massa grejer framme överallt (I hate it!), men det ska ändå packas ner i flyttkartonger snart.

This is me today.


Nä uscha, känner mig så lättirriterad idag. Kan bero på all brist på sömn då man fått gå upp x antal gånger på nätterna den senaste veckan + att man behövt gå upp omänskliga tider på morgnarna.
Känner även (är väldigt tacksam över att vi får så klart) att det blir lite jobbigt att vi ska flytta hem till Björns familj också. Inte bara för att det är dom, utan allmänt. Jag hade haft lika svårt att flytta ihop med morsan eller syrran också. Flytta hem igen liksom. 
Nu får man ju göra som man vill utan att behöva anpassa sig efter nån, men det kommer man behöva göra där. Alltså, jag är inte otacksam, jag kan bara tycka att det är jobbigt att inte kunna välja sina stunder när man vill vara ensam.. Äh, skitsamma, gud vad jag klagar.. Men det måste man få göra ibland..
Pengar för gymkortet har dragits av också... fast det skulle sägas upp.. 400 spänn åt helvete.
Vilken härlig dag det är idag.


Aja, en trevlig grej är ju att det jag beställt till Pia genom "Hempysslat till salu" genom Fejjan är klart och betalt nu, så det kommer nog med Posten nån gång nästa vecka.

Nu ska jag se om jag hittar nåt att äta i kylen. En Keso - mellanmål mättar inte mig så länge.

Inga kommentarer: