söndag 1 juli 2012

Dagen?

Shit va oroligt My sov inatt..
Hon somnade vid halv åtta ungefär och medan syrran och Micke var här så behövde jag gå in till henne flera gånger. Och självklart kunde hon inte somna om efter 5. Så Björn fick ta henne i morse, så fick jag sova vidare lite. Och just nu har My precis somnat och Björn laddar batterierna han med.

Generalrepetitionen gick bra igår tycker jag. 
Jag har iofs lagom svåra uppgiften, hihi. Ska räta ut Louise klänning så den ligger fint på marken när hon ställer sig framför prästen, och sen ska jag ta hennes bukett när hon och Alex ska byta ringar.
Shit, bröllopet är om två veckor! Börjar bli nervös å deras vägnar! Men det är jättekul att dem gifter sig,  dom är ju som gjorda för varandra!

Ja.. vad ska vi hitta på idag då? Jo, packa behöver vi göra.
Har sååååå mycket kvar att packa! Shit, kom på mig själv att verkligen fastna för barnprogrammet, haha.. Jo... inget i köket är packat ens en gång, och Björns finglas har ju förpackningar man ska packa ner dom i, och man kan ju fråga sig var nånstans i den stökiga källaren dom ligger!?

Nu börjar magen kurra.. dags för frullebanan!

Inga kommentarer: