lördag 21 juli 2012

En trevlig kväll.

Oj va systrarna Berggren ha stått i! En massa god mat, efterrätt och roliga lekar bjöds det på. Och jag tror att Pia har en alldeles underbar kväll ikväll, fast vädret sög. Men Therese och Petra fick oss alla att skina upp lite extra med deras humor! Sen var det extra kul att prata lite med Petras bästa vän Lollo som jag inte träffat sen.. minst 12 år tillbaka.



Petra, Födelsedagsbarnet Pia, en vän till henne, Therese och Lollo.


Det bjöds på sång, och en riktigt rolig sådan!


Presentöppning!


Skiiiitgods cupcakes, första gången Petra gjorde dessa dessutom, well done säger jag bara!


Mina kära muppar <3

Jag har i alla fall precis kommit hem till vårat tillfälliga hem.
Har tvättat bort smink och borrat tänderna, men väntar på att det ska bli ledig i lilla badrummet så jag kan ta ut linserna. Kanske ska jag förvara dom i stora badrummet istället?

Nåja. Det ska bli riktigt gött att få sova. Imorrn bitti ska jag ut till Täby och hämta lite kläder till My som jag köpt av Zandra (som är i stan och hälsar på igen, dock pga bröllop). Sen ska jag till lägenheten och öppna upp så dom nya ägarna ska flytta in. Apropå det, så måste jag kolla vart jag lagt extranycklarna!!

Nattinatt peeps!

Inga kommentarer: