fredag 20 juli 2012

Perjantai.

Ja, idag är det Fredag och just nu sover lilltjejen.
Vi har hunnit släppa in städaren och ska dit om ca två timmar igen.
Fattade återigen inte ett smack av vad städaren sa. Denna gång var det en rysk man. Han pekade i alla fall på armen som att han hade en klocka på sig och visade upp två fingrar. Så jag antar att han är klar klockan två. Först trodde jag att han menade på att det skulle ta två timmar att städa men det gick inte ihop då det faktiskt heter flyttstädning (då ska det ju vara mer nogrannt).

iClouden har tyvärr inte kommit igång så jag kan inte lägga upp några bilder på hur det ser ut nu när jag bloggar via datorn. Men senare sen kan jag göra det via mobilen.
Det är rätt mysigt här uppe, sovrum och vardagsrum i ett.

Ikväll ska jag som sagt på 60-års fest, och My's farmor och faster kunde ta hand om henne så jag kunde åka ut till landet lite tidigare så jag slipper vänta på att han kommer hem efter jobbet. Najs.
Pratade med Therese om att kanske dricka ikväll men jag känner fan inget sug..
Dessutom är man sjukt bekväm med bil och kunna åka hem när man vill. Some other time.

Vi ska ut till Ericas landställe på Söndag också och grilla och mysa lite där ute. Var fan hundra år sen man var där tror jag. Ett fint ställe med härliga minnen.

Nu ska jag läsa lite bloggar.

Inga kommentarer: