tisdag 31 juli 2012

Då var den efterlängtade dagen här!

Om mindre än 4 timmar ska vi skriva papper på huset på Mäklarringen!
Sen plockar jag upp syrran och mamma och så drar vi till huset så dem får se stället. Tänkte måtta och så och sen dra till Ikea eller nåt annat ställe och handla duschstång och duschdraperi. Kanske finns det nåt fint på Lagerhaus kom jag att tänka på också...

My sover än efter att Björn sövde henne efter att han åkte till jobbet men hon vaknar nog när som.
Apropå henne. Jag är med i Familjeliv.se och fan va skit man ska få för att man inte tuttar henne till sömns. Fatta att jag är en bättre mamma om jag får sova och inte behöver leka zombie hela dagarna i ände då man knappt fått nån sömn. Både jag och My mår bättre av att hon inte får snutta sig till sömns. Vaknar hon till mitt i natten så kan hon söva sig själv, då slipper hon vakna frustrerad femtioelva gånger och behöva mig för att somna om. Herregud, så aktiv som hon är på dagarna, då behöver jag verkligen all energi jag kan få. Dem som klagar har bergis haft ungar som sovit hela nätter eller åtminstone flera timmar i streck. Suck!
Aja, ska lägga min energi på annat än det där.

Bild från Louise och Alex bröllop, My passade på att göra situps medan vi andra drog i oss den goda tårtan..!!

Jag är i alla fall redo att sticka iväg. Hann ta mig en dusch och tvätta håret i morse innan Björn stack till jobbet (han hade lite sovmorgon, men sånt existerar inte riktigt med en My i närheten, haha).
Guuud så långsamt tiden går just nu!!

1 kommentar:

Sofie sa...

Man ska verkligen inte ta åt sig av all skit som är på Familjeliv! Där är det ju perfekta familjernas land med barn som aldrig grinar, man ska amma (utan problem) i flera år helst och det där med att barnen snuttar sig till sömns händer aldrig.
Skit i vad dom säger. Det är du själv som vet vad som är bäst både för dig och My.