fredag 27 juli 2012

Nu är jag så jävla trött..

.. och har ingen energi kvar. Två nätter på raken (för övrigt brukar hon vakna 3-4 ggr per natt) har My vaknat minst varje timme, och hur ska hon somna om? Jo hon ska snutta sig till sömns.. Jag är så sjukt less på det här nu. Energin är verkligen på botten. Inatt har ska jag fan inte amma en enda gång. Tänker ha termos med varmt vatten här uppe och trycka i henne välling när hon går för sig att vakna. Nu är det fan i mig slutsnuttat!!! För övrigt gjorde hon morgon nu dessutom, så jag kommer ha mig en trött tjej inom kort..




Vet för övrigt inte varför det är som det är, men jag pallar fan inte en natt till. Utvecklingsfas? Separstionsångest? Don't know, och just nu orkar jag inte ens bry mig.

Får se hur resten av dagen blir. Om jag börjar slita av mig håret eller andra galna fasoner..?

Inga kommentarer: