onsdag 18 juli 2012

Sov unge, sov!





My är fortfarande vaken.. Försökte lägga henne för en stund sen men det gick åt helvete. Så jag fick snällt ta upp henne igen...

Just nu håller jag lite koll på henne samtidigt som jag beundrar mina egna naglar. Tog bort gelén som jag gjorde på Lillians mammas salong förra Fredagen då det lossnade på ett finger och sen var det bara vasst och såg dåligt ut med resten av naglarna. Är rätt nöjd med lina egna naglar, måste bara bli bättre på att sköta om dom.




My fick testa på att gunga idag, ingen hit.. men det kanske beror på att jag satte henne där 3 minuter efter att hon hade vaknat (mamma var kanske lite väl ivrig!).




Så vi får testa på det nån annan gång. Nu ska jag ta och lägga lilltjejen.. börjar bli lite tröttgnäll..
Nattinatt på er!

Inga kommentarer: