måndag 9 juli 2012

Fick lite gjort trots värmen från helvetet.

Ja, jag vet, jag är otacksam som gnäller på värmen men ni skulle känt värmen i våran lägenhet idag!
Att bo högst upp har inte bara trappor som nackdel, utan även värmen från taket! Pheow.
Men jag har fixat och donat ändå.




Packade ihop tre kartonger, har tömt och fyllt diskmaskin, plockat undan lite här och var, monterat lite med My's spjälsäng så hon ligger lägre ner, tvättat och dränkt mina växter lite + bytt till sittdel på vagnen och klurat ut hur den fungerar. Den ogillades i början men sen så var den rätt okej tror jag, känns i alla fall som att hon sitter säkrare i den än i liggdelen där hon satt så högt upp med risk för att kunna ta sig över kanten.

Aldrig har mina orkidéer vart så här fina! *Stoltövermigsjälvsomfåttenorkidéattblommaom*

PUSTOCHSTÅNKOCHSTÖN.
Men allt gick. Ska ta mig en fetingdusch efter att jag ätit middag. Björn är på väg hem med fler flyttkartonger och lite käk.

Nu ska jag se på lite Vänner. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: