måndag 30 juli 2012

Papper borta i flyttkaos.

Nu har jag mejlat Epoq-gruppen på Elgiganten.
Vi behöver nämligen papprena från planeringen där och dom ligger nog nånstans bland kartongerna på Shurgard. Palla att dra dit och leta liksom!!

Såna här luckor valde vi, det inte om det är Epoq-kökets luckor, googlade bara på det och fick upp detta bland annat.
Åååh, jag vet att jag tjatar, men vid den här tiden imorrn så har vi fått tillgång till huset! 
Det känns underbart! Och så spännande!! Första gången jag och My bor i ett hus (förutom nu då, men det äger vi inte), Björn has been there, done that..
Kommer nog svänga förbi där med lite grejer härifrån som vi inte använder, bara för att ha en anledning att åka dit, haha.

Aja, nu ska jag surfa vidare, men först ta lite medicin mot herpesen som typ är borta, men man sak alltid slutför tablettkuren, och den slutar jag med imorrn kväll!

Ciao!

Inga kommentarer: