torsdag 19 juli 2012

Instagram.

Då har man skaffat sig sånt. Trodde aldrig jag skulle göra det..
Men tydligen hade jag skaffat konto sen långt tillbaka då jag inte kunde registrera mig som ny användare, minns inte ens att jag hade gjort det, haha. Så vill ni titta på mina finfina bilder så är det bara att fråga efter användarnamn.

Snart kommer mamma över.
Mysan har somnat och jag har precis passat på att måla naglarna med ett lager till av genomskinligt nagellack, så håller dom lite bättre.
Duschat har jag hunnit göra också, kors i taket. Jag älskar att duscha på morgnarna men det hinner man inte alltid när lillsnuffs inte är på piggaste humöret, men idag fick hon följa med till badrummet.

Har för övrigt hittat en barnvakt.. nån som kan ta My så jag och Björn kan ha lite egentid. Tack.
Det är ju guld värt. Ska bara landa i det nya hemmet och packa upp lite grejer, sen så.

Allt är i alla fall tvättat nu och jag ska helt enkelt packa ner resten av grejerna här hemma. Lika bra att packa ner allt. Kläder, det lilla porslinet vi har kvar m.m. Men alltså, fan va mycket grejer man har! Helt sjukt.
Blir till att äta nån mat ute idag tror jag.

Oh well, naglarna har hunnit torka, så nu är det dags att återvända till packandet.






1 kommentar:

Therese sa...

Men måste man anmäla sig till om man vill vara barnvakt till My??
Då vill jag ställa mig i kö!
Jag vill/kan också vara barnvakt minsann!
ÅÅåhh så kul jag och Mysan ska ha det tillsammans medans mamma och pappa är borta :)

Och mig känner hon ju igen nu så det skulle inte bli några problem alls minsann.