lördag 28 juli 2012

Lillan sover.

Då får vi se hur den här natten flyter på då.
Varmt vatten och dosetten med välling är locked and loaded ifall hon blir hungrig inatt.

Just nu sitter jag ensam i familjen J:s kök. Känns lite bättre att sitta här än i vardagsrummet där man inte hör ett smack om My skulle vakna. Funderar på att köpa en sån där babyvakt också. Lär behöva det i det nya huset då vardagsrummet är på övervåningen, och vill man se på film med surround så lär man inte höra henne.
Nån som kan rekommendera en bra sådan??
Hupp, en snabbspring upp till Mysan blev det. Tur man satt här och hörde henne direkt. Hon hade visst gjort nr 2, sånt vill man ju inte sova med.

Idag har det inte hänt mycket och det verkar bli dölugnt imorrn med.
Ska typ iväg till Siba och nån annan elektronikaffär och kolla efter torktumlare. Det är ett måste i ett hem.
Och nu kommer vi för övrigt kunna köra både tvättmaskin och torktumlare samtidigt, hihi!
Fu*kin' lovely!

Vad har ni gjort denna Lördagskväll? Många lär vara ute på krogen eller annat festligt, lönehelg liksom.
Känner fan inget sånt sug just nu, kan nog vara då jag är så inne i min lilla familjebubbla, haha. Eller ja, man är ju lite tröttare än vanligt och ska man ut och partaja så innebär det att Björn får ta My en hel kväll och natt och antagligen några timmar dan efter också.. sen har jag inte riktigt ekonomin till att dra ut och supa upp pengarna, vi ska ju köpa ett radhus om några dagar, då lägger jag hellre lite pengar på den i början i alla fall.

Nu - kvällste!

Inga kommentarer: