måndag 9 juli 2012

Vad ska man packa?!

Jag har bara lyckats packa en och en halv kartong..
My har varit trött och grinig till och från och nu sover hon äntligen.. hoppas en längre stund denna gång (peppar, peppar). Alltså, anledningen till att jag fastnat lite är för att vi inte har nåt att slå in dom ömtåliga grejerna med. Pappret är liksom slut. Kanske ska man till sophuset och rota där, haha?
Näfan.. Får väl ha kläder emellan eller nåt?

Jag och Louise från raggarbilsturen när vi åkte hemifrån henne till Rålis.

Louise frågade om vi skulle ses idag men vi hoppade det. Måste ju försöka packa så mycket som möjligt, så hon kommer över på Torsdag innan vi ska iväg och måla naglarna och hänga med mig och My, och så får jag möjlighet att packa lite mer grejer. 

Nån annan som vill komma över och leka barnvakt medan jag packar kartonger (Björn jobbar till 18 och då har jag oftast hunnit lägga lilltjejen)?

Inga kommentarer: