fredag 6 juli 2012

Loppmarknad?

Då var Fredagen här.
Jag och My är vakna och Zandra och Björn sover.
Idag tog My sovmorgon (vaknade inte fem som hon brukar göra utan sju istället), och jag tror att hon gjorde det då det inte kom in en massa solljus i sovrummet (hon har "trärullgardin" som inte hjälper ett skit typ + ljusa gardiner på det). Så vanliga persienner, det är nåt jag längtar efter, vilket det nya huset har i alla rum!


Gårdagen var trevlig.
Vi åkte till några loppmarknader.. Men dom loppmarknade vi åkte till sög fet .....
En i Skarpnäck, fanns bara skit där och så luktade det illa i hela butiken. En annan i Aspudden, fanns typ inget där..
Och sen drog vi till Västertorp, där fanns det lite mer intressant, men det är ingen loppmarknad, det märkte man på priserna...!
Men det fanns en annan söt affär bredvid som hade en massa fin, dock var det ju inte loppis-priser där. Synd.
På kvällen blev det lite storhandling och sen oxfilé till middag. Jag råkade dock ta dom blodigaste delarna och när jag menar blodiga så var typ köttet lite uppvärmt kändes det som..

Idag ska vi flänga i lite butiker igen.
Sen så kommer syrran och Micke över på kvällen. Det är alltid kul att träffa dom.

Nu ska jag dricka upp mitt te med supersöta Stevia...

Inga kommentarer: