onsdag 16 maj 2012

Väntan..

Just nu väntar jag egentligen på att morsan ska vakna, eller ja, mer på att tiden ska gå egentligen. Hon hade vaknat vid tre inatt, och behövde sova lite på dan, fullt förståeligt.
Tänkte dra med morsan till Ikea och till Lindex, handla lite matskålar och bodysar..
Kicki hakar på också.

Denna natt var för övrigt mycket bättre än dom senaste nätterna! Första vändan sov hon fem timmar, och andra vändan fyra timmar, mycket bättre än varannan, så den där gröten var fan bra!

Tack kära gröt då jag fick mer sömn inatt!

Imorrn är det röd dag, Norges nationaldag och även mammas födelsedag. Hon lurade mig och syrran att det var flaggdag pga hennes födelsedag, och vi gick så klart på det. Barn är lättlurade. Undrar vad vi ska lura i My när hon blir äldre? Finns ju enmassa skoj, och Björn kommer vara den som luras mest!
Aja, då ska vi storhandla lite och kanske hänga på verkstaden, gamla Bmw coupén ska fräschas till och sen säljas.

Nu ska jag försöka lägga ifrån mig min sovande lilla tjej.

Inga kommentarer: