torsdag 17 maj 2012

Trevlig kväll.

Mamma, syrran och Micke har precis åkt hem.
Det har varit en väldigt trevlig kväll och jag tror att mamma var nöjd med både presenter, mat och tårta. Nu blir det till att följa med henne till Plantagen sån hon får spendera upp sitt presentkort.
Syrran och Micke busade som vanligt. Denna gång gick inget sönder heller, brukar lätt bli så när man får sparkryck pga att man blir kittlad (been there, done that).



Söta paret <3



My sover sött än så länge. Hon har vaknat en gång, och lär vakna några gånger till har jag på känn..



Älskade mamma <3, 61 år idag!


Och tårtan gick åt. Morsan tog med sig lite hem och Micke tog en bit till efter att jag hotat med att slänga tårtan, hehe. Så nu har jag inget sött hemma, thank god fot that.

Nu ska jag göra i ordning mig för sängen.
Nattinatt peeps!

Inga kommentarer: