tisdag 22 maj 2012

Hur blir natten?

My fick ingen gröt ikväll, hon somnade som en stock efter att jag ammade klart henne...
Undrar om hon vaknar många ggr inatt...? Huvva.

Hängde med Kicki hela dan idag, Louise mådde inte så bra idag, så hon valde att stanna hemma ifall det var magsjuka så hon inte smittar My.. Jag och Kicki åkte till Skärholmens och shoppade och sen hämtade jag fot- och handavtrycket på Öppna förskolan, och därefter tog vi oss en liten promenad och och gottade till det med lite glass.

Imorrn ska jag och morsan till Uppenbarelsekyran och prata med husmor, så vi har koll på hur köket ska skötas och vad som finns att låna där.
Och sen ska jag träffa Jenny och Noah, var ju hundra år sen jag träffade dom känns det som.

Mäklaren ringde precis, kanske kan det bli mer i bud på lägenheten..
Det var visst ett par som skulle jobba natt och prata ihop sig lite om dem skulle lägga högre bud..
SPÄNNANDE!

Alla kostnader förresten.. som pantbrev, lagfart, fastighetsskatt, vinstskatt, mäklararvode och handpenning täcks av pengarna vi får för lägenheten, det känns fan underbart!!!! Can't really belive it!


Nu ska jag låta gubben använda datorn lite.

Inga kommentarer: