fredag 25 maj 2012

Frisk luft =

mer trött?
Eller så kan det ju bero på att jag fick gå upp några gånger inatt.. Och sen att jag inte lyckats sova nåt på dan på sistone vilket man behöver ibland.

Nu ligger My i sin säng och försöker somna, vi får se om det lyckas eller ej, hon har iaf varit trött ett tag nu, så det är time for sleep.
Alltså, shit va trött man kan känna sig (jag är sådärfastnamedblickenöverallttröttsamtidigtsomögonenvillslutasig), och det här lär ju inte vara något jämfört med vad Kicki känner då hon inte fått sova en hel natt än, och som inte ens sover på dagarna, galna kvinna.
Hoppas hon får göra det snart.


Vad ska jag äta till middag då?
Inte kul att laga mat åt en person, så jag funderar på att antingen slänga i mig mer mackor, eller om jag slänger in fisk i ugnen och äter sallad till.
Eller så kan nån kommer över och laga mat åt mig.

Inga kommentarer: