onsdag 23 maj 2012

Inge roligt med kläder...

när bland annat magen och kärlekshandtagen är större än dom brukar vara...
Ser fult ut med allt jag tar på mig.. Inga av mina kläder sitter som dom ska och man blir fan ledsen och irriterad varje dag när jag ska klä på mig.

Nästan så jag funderar på att bara köra Naturdiet hela dagarna men det är inte bra när man ammar..
Tror det är viktigt att man får i sig ordentlig mat varje dag för att inte sina.
Men det är som sagt inge roligt när man ser ut som en liten Michelingubbe när man inte är van vid det, eller när man brukade kunna göra nåt åt och dessutom rätt fort (träna 3-5 dar i veckan).

Va tycker ni om My's fot- och handavtryck då? Lite coolt med långfingret som sticker ut lite extra. Tänkte iaf göra så här med den, hittade bakgrunden på Panduro.




Inga kommentarer: