tisdag 15 maj 2012

Neråt.

Lite har jag gått ner på sistone genom att skippa alla onyttigheter, ok, jag har åt gott på kalaset i helgen och igår delade jag och gubben på en Frödinge ostkaka, och på Torsdag kommer jag gotta till det lite mer. Men jag har inte vräkt i mig bara för att det finns.. som jag är så duktig på att göra annars.
Fick på mig ett par vanliga jeans idag, det kändes skönt.
Åt ugnspannkaka till middag idag så då blir det bara en shake till middag, enkelt o bra när man ändå är ensam ikväll, och vill jag gotta till det lite så dricker jag te efteråt.

Har precis gett My lite mjölkfri gröt (som barnmorskan rekommenderade) och det var väl ingen stor hit, mest pga av att hon inte vant sig vid att äta via sked tror jag iofs.
Aja, nu ska jag lilltjejen och försöka natta henne, har inte blivit mycket sömn på dagen så det får bli en tidig kväll.

Inga kommentarer: