lördag 19 maj 2012

Jag har lite svårt för..

folk som känns.. plastiga.
Och då menar jag att man har för mycket "fejk" på sig.
Typ extensions, naglar, silikonboobs, en superbränna, lösögonfransa, restylane.. Jag tycker det blir för mycket. Jag menar, hur mycket av det där är du egentligen? Alltså, visst tycker jag att förlängda naglar är jättefint, men jag skulle inte kunna kombinera det med så mycket annat fejk. Skulle inte tycka att det var jag till slut.

Kissie om nån är plastic fantastic personifierad tycker jag.


Tycker FAKTISKT hon var sötare/finare innan.
Inte all-fake.
Nu har hon silikontuttar som inte är i proportion till hennes lilla späda barnkropp, fyller läpparna med skit, kör med extensions, lösögonfransar, näsoperation... Ja.. vad ska man säga.
ALL-FAKE. Inte fint.


Inga kommentarer: