lördag 19 maj 2012

Goddagens

Ännu en rätt bra natt.
My vaknade en gång och ville ha mat, vid halv elva, och sen sov hon till sex på morgonen. LOVELY.
Det går framåt.

Morgonmys med mamma och pappa <3

Nu blir det nog till att softa lite, Björn ska iväg och fixa med coupén och jag ska inte iväg förrän vid tolv.
Då ska vi plocka upp Lillian i Älvsjö och sen åker vi till Livgardet, där det blir lite bröllopsrehersal.
Sen ska jag över till min morbror. Får se om syrran hakar på också eller om vi hälsar på själva.. Ska försöka få Carola eller Sami över med barnen så man hinner träffa alla.. Sen blir det nog för sent om man ska försöka få i fröken hennes kvällsgröt.

Och förresten, ja, jag vet, mycket prat om My i min blogg, men vet ni vad? Det är vad mitt liv handlar om just nu, och jag tycker det är jättekul med all utveckling.

Imorrn kommer Björns syster över och passar My lite medan vi röjer, skönt med lite back-up så man kan fixa och dona i lugn och ro utan att stressa.
Nu ska jag plocka undan lite efter frukosten.

Inga kommentarer: