måndag 21 maj 2012

Måndag härliga Måndag.

Oftast brukar man inte se fram emot Måndagen men det har jag gjort denna gång..
Det brukar innebära ett slut på ledigheten, inte för mig dock...
Idag är den andra och sista visningen. Får se om det kommer några fler hit ikväll som är sugna på lägenheten! Får se efter visningen om det kanske blir budgivning. Håller tummarna för det.


Ska strax iväg och hämta mamma, vi ska till Plantagen så hon får shoppa loss med sitt presentkort. Sen till landet och slänga av allt.
Därefter ska jag träffa Kicki och Isabella. Ska försöka hålla mig hemifrån idag, ganska passande då jag ändå inte vill stöka ner..


Så jävla nice förresten att hon sover hela nätter nu (bara för att jag skriver det nu så lär det bli bakslag)!! Man är verkligen utvilad!
Nu ska jag försöka lägga ifrån mig fröken så jag kan sminka mig lite.


Inga kommentarer: