lördag 19 maj 2012

Fan vad glad jag blir.

My har börjat somna bättre själv nu. Hon ligger förvisso en stund i sängen och pratar lite eller gnäller innan hon till slut somnar.
Vi har inte heller kört efter nån speciell metod, utan jag har lagt ner henne innan hon somnat vid bröstet efter att hon ätit och fått snutta lite.
Då har det iofs blivit en del skrik men vi har gått in och tröstat och ibland tatt upp henne och gjort om samma procedur, man får vara envis, för visst kommer det protester.
Och nu för tiden brukar hon hitta sin tumme efter en stund och kommer till ro på så sätt. Napp har ju aldrig fungerat på henne, så tummen är jag tacksam för.

Förhoppningsvis blir hon inte så att hon har tummen i mun jämt, så tänderna blir sneda, men vi får se.
Nu ska jag ta mig en macka (är vrålhungrig och det är gubben som gör entrecôten bäst) innan gubben kommer hem, han har fått en del gjort på bmw:n så den blir fin och kan säljas sen. Nån som är intresserad av en Bmw Coupé? 

Inga kommentarer: