fredag 25 maj 2012

Fredag..

and no plans today.
What to do, what to do?
Kanske hälsa på brukaren i skolan?
Får se vad jag får för svar på smsen jag nyss skickade, måste ju kolla så han är där och att dom inte är ute på utflykt.

Det har varit väldigt trevligt att ha syrran över inatt.
Vi bakade Daimrutor igår kväll efter att Mysan somnade. Dom blev riktigt goda!
Så nu har vi cupcakes och korintkakorna kvar. Korintkakorna gör jag nog nån dag här jag lyckats tömma frysen lite. Har på tok för lite plats där. Eller ja, den är inte så jättestor pga att ismaskinen tar sin plats.. Sen gottade vi till det med jordgubbar och vattenmelon på kvällen efter middagen, nami-nami!

Kladdkaka + daimbitar = heaven

Fick mess nu, dom ska visst ha en heldag i högstadiet dem ska börja i nästa termin.. Undrar om man ska ta sig dit då..? Eller om dom har fullt upp? Hmm, blir nog en annan plan tror jag, om inte elevassistenten säger nåt annat.

Ska försöka ta mig en dusch och tvätta håret en snabbis, blir inga långduschar nu när gubben inte är hemma. Han har det iaf bra i Usa, kan dock tänka mig att han är lite trött, dom ligger ju ca sex timmar efter oss.


Hittade förresten den här bilden bland mina gamla inlägg när jag kikade igenom lite. Viken pingla! Haha.
Hoppas man kommer i den formen snart igen, eller ja, i den viktklassen iaf.

Inga kommentarer: