fredag 18 maj 2012

Det händer grejer.

Fan vad jag håller tummarna redan nu.
Hoppas vi får den här lägenheten såld. Nyss damp detta ner i brevlådan:


Precis innan var Therese här med sin syster och systerdotter för att hämta bilkudden jag lånade i Lördags då jag skjutsade hem Rebecca och hennes son Melvin.
Och dem tyckte det var så fint här och verkligen öste fina ord över My, då blir man sjukt stolt och glad!

Har inte plockat nå mer här hemma, fick sova en halvtimme då jag passade på medan My också gjorde det, sen så har vi typ käkat. Jag käkade baconinlindad kyckling med sallad och bea, och min lilla tjej fick äta smakportioner i smakerna potatismos och morotskross. Och ganska enkelt var det oxå, bara att koka potatisen/morötterna, sen mosa ner/sila och peta ner i iskubslådan. Sen är det bara att klicka ut en av varje och värma upp, superenkelt, och väldigt mycket billigare än att köpa burkar som dessutom måste kastas efter varje måltid.

Nu ska jag nog ta upp henne ur babysittern, hon är inte trött nog att gunga i den nu.
Have a great Friday by the way!



Inga kommentarer: