fredag 11 maj 2012

Mors dag.

Den infaller ju snart, men först fyller mamma år.. Första gången jag också får vara med på det hörnet. Känns lite konstigt, nu är inte bara hon mamma, utan även jag. Wierd, fast ändå inte, äh ni kanske fattar..

Det gick bra att hämta matbordet och stolarna med Kicki, hon hade dock garderat sig med hjälp från en till vän, fast vi hade nog fått plats med allt i Bmw:n ändå. Sen drog vi till Skärholmens centrum där jag hittade lite presenter till Therese, hennes syster anordnar lite kalas/grillfest på dan, det ska bli trevligt!

Just nu väntar jag väl på att tiden ska gå så man får hoppa i duschen efter att karln kommit hem, har fan svettats en del i det här konstiga vädret idag, iofs inte bara jag som svettats, känns som att det är slutanvänt med overall för My's del, nu får det bli body, byxor och tröja till, och eventuellt filt om det är lite kyligare.. To hot for her.
Dock underbart med lite värme!


Nu blire lite BB. Smell you later!

2 kommentarer:

Therese sa...

Ooohh presenter..??
Fasiken vad spännande! =)

Anonym sa...

Jag fick en dusch på jobbet i form av ett skyfall som heter duga.
såg ut som om att jag hade badat med kläderna på...

/Me :p