fredag 11 maj 2012

Friday at last!

Nädå, jag har faktiskt inte längtat efter denna dag särskilt mycket.
Men däremot ligger annonsen på våran lägenhet ute nu. Kom & köp! 
Så vi håller tummar och tår för att vi ska få det priset vi hoppas på, eller att det ens kommer spekulanter.
Jag har iaf jämfört lite med andra bostäder i Fruängen och vårat är fan fräschast om man ser till helheten.

Check it out. Fint va????
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-fruangen-stockholms-kommun-ellen-fries-gata-7,-3-tr-3792639

Just nu har My somnat i sin babysitter, och jag ska väl passa på att göra i ordning mig lite. Om några timmar ska vi iväg och hämta lite grejer här i närheten hem till Kicki, hon får inte plats med dom grejerna i bilen så jag hjälper till lite då jag har större bil.

Sen har vi inte planerat mer.. Gårdagen var rätt lugn också, vi knatade över till Västertorp till ett fik där Kicki var med en vän, sen så gick vi tillbaka till Fruängens centrum där jag handlade hem lite grejer på Coop, det påminde mig att skaffa medlemskort där, ska jag göra direkt.
Apropå mat, idag blir det chicken wings, länge sen sist, och sjukt gott! Vad ska ni ha för Fredagsmys (rätt sjukt egentligen.. i dagsläget ska man gotta till det både på Fre- och Lördagar, man ska bli fet helt enkelt)??

2 kommentarer:

Erica sa...

Superfin annons! Lycka till med försäljningen. Blir nog inga problem. Hur gick det förresten med husköpet?
Kram

Carita sa...

Tack. Husköpet beror helt på om vi får rätt pris på bostadsrätten. Så håll tummarna!
KRAM