tisdag 29 maj 2012

Sällskapsdag.

Idag har vi hängt med en massa härliga människor.
Jag åkte med My till Farsta och fick träffa Mia och hennes lilla Maja. Så liten och söt och med massor av hår, värsta burret!
Sen kom morsan dit och så gick vi in på Ö&B där jag bytte plastdukarna från beiget till vitt. Kände mig inte riktigt nöjd med dom jag köpte från början, och så köpte jag en vaxduk till ritbordet.

Sen hakade morsan på hem till mig och så gjorde jag köttfärslimpa för första gången. Hade i fetaost och champinjoner i och bacon över, det blev ganska gott men tror det kunde blivit godare om vi hade saltat lite mer och haft i mer fetaost, men men, man lever och lär. Den lär bli mycket godare nästa gång iaf!

Och nu är syrran och Micke här.
Micke ligger i vårat sovrum och sover och My i sitt.
Bara vi systrar som är vakna, haha. Sen pratade vi nyss med brorsan via Skype, han kommer snart hem igen från sin jobbresa.

Nu ska jag dricka upp mitt goda te och vara social med min kära syster.

Inga kommentarer: