måndag 28 maj 2012

Blev faktiskt lite besviken.

Varje morgon när jag vaknat så har jag kunnat läsa ett meddelande (vi brukar sällan pratas vid när han är iväg så jag tycker inte att det ska vara så svårt att slänga iväg ett sms eller ett meddelande) från Björn om hur han det i Usa. Men inte imorse inte. Och inte ens "grattis-på-mors-dag" heller. Blev faktiskt lite ledsen. Min första mors dag och jag får inget grattis från den man jag älskar mest. Det var ju grymt jobbigt att sitta på gården igår och titta på tre, till och med fyra familjer där alla var samlade, och läsa bloggar där mamman fått nåt på sin dag. Jag vet att det bara är en dag det handlar om, men det är min första mors dag. Kalla mig gnällig eller vad du vill men jag måste iaf skriva av mig lite.


Idag ska vi träffa Kicki och Lillian.
Hade tänkt att åka till brukarens skola men tror jag hoppar det. Tar nog det på Onsdag istället.
Jag och Lillian ska prata lite möhippa, hihi.

Och husköpet närmar sig allt mer. Hoppas besiktningen går bra, annars blir det till att leta annat och FORT. Sen så ska vi försöka göra om antingen badrum eller kök innan vi flyttar dit, om det hinns. Björns mamma kom med en smart idé också att man kan fixa rören inför den dagen då kommunalt vatten dras dit vilket kommer ske inom en 10-års period, smart Lovisa. Bra att nån har huvudet på skaft!


Måste säga att det är skönt att solen gömmer sig lite bakom moln dom kommande dagarna, blev lite bränt på axlarna..

Nu måste jag på muggen, tjohej!



Inga kommentarer: