lördag 26 maj 2012

All by myself.

Fast ändå inte.
Har dom underbara syrsorna att lyssna på. Man kan ju faktiskt bli galen på ljudet.
My fick jag i säng för en stund sen och just nu njuter jag av lugnet.
Funderar om jag ska se sista avsnittet på Desperate housewives men ska nog vänta lite till, känner mig fortfarande inte redo för att avsluta serien. Buhu, riktigt trist att det inte blev fler säsonger. Men kanske en film??

Har mackor i ugn och te färdigt.
Ska bli gott.
Tror mig ha fått lite färg idag också, det svider lite iaf när jag kliar mig på armen eller på bröstet, hum, kanske till och med bränt mig lite. Konstigt, så stark har inte solen vart idag.


Imorrn ska jag iaf träffa Jenny och Noah, dem kommer hit medan det är visning i deras lägenhet och jag hoppas verkligen på att dom får den såld.
Dom om några behöver det! Sen kanske vi drar till vårmarknaden i Vinterviken. Har inte fått nå svar från Jenny än angående det. Kicki skulle iaf dit.

Aja, nu ska jag äta och dricka gott. Ha en underbar Lördag, jag är nog den enda som inte ska se skräpprogram som Eurovision song contest..

För övrigt så tror jag min lilla tjej kommer bli en datanörd, alltid ska hon sträcka sig efter tangentbord eller mus (och ja, du ser hemska Teletubbies på datorn!!)



Inga kommentarer: