måndag 21 maj 2012

Många timmar kvar.

Åååååh vad tiden går långsamt känns det som!!!
Jag vill veta redan nu om det kommer fler på visningen! Och om det blir budgivning.

Jag har redan varit till Plantagen med mamma, hängt en stund med henne på stugan, grävt lite i jorden där, varit på Ikea och nu har vi degat hemma en stund jag och My.
Men bara för att man inte håller igång så blir man svintrött, ingen bra kombination när båda är trötta.


Om fyra timmar kommer mäklaren. Det är ju aslång tid kvar. 
Speciellt när man är trött och inte har babysittern uppe i lägenheten så My kan somna i den. Huvva.
Och jag orkar fan inte gå ut just nu.
Får se om jag får lite extra energi när Kicki ringer.
Här hemma ser det fortfarande städat ut, ska bara dra undan My's lekmatta och sen är lägenheten fit for budgivning, haha.

Zzzzz...

Inga kommentarer: