måndag 14 maj 2012

Jag börjar bli nervös.

Sitter och tänker på ifall vi kommer få lägenheten såld.
Kommer det några spekulanter? Och inte bara nyfikna grannar..
Och har dom redan fått lånelöfte från sina banker och handpenning?
Kommer dem försöka sänka priset som vi satt?
Våran lägenhet är den enda i Fruängen som har visning kommande Söndag, bra eller dåligt, det vet jag fan inte... Men den är iaf bland dom billigaste i Fruängen som ligger ute på Hemnet just nu. Det är nog bra..


Alltså, vi får bara hålla tummarna för att nån/några blir intresserade av lägenheten. Finns ju inte så mycket annat man kan göra. Men det är ju grymt tråkigt om vi går miste om villan vi är så sugna på att köpa.

Aja, mindre tänka på det nu.
My ligger och sover, jag undrar hur länge till hon sover, förhoppningsvis lite längre än vanligt.. Hon fick ju i sig lite välling innan jag ammade henne så hon somnade.
Det ska ju inte vara lika lättsmält.

Nu ska jag glo på lite tv och sen hoppa i säng, hoppas ni andra haft en bra dag (förutom en som jag tänker lite extra på <3).

Inga kommentarer: