tisdag 29 maj 2012

Skönt att vara i tid med saker och ting.

Sakta men säkert kan man bocka av saker och ting på doplistan. Det känns fan skönt att vara ute i god tid. På Torsdag tänkte jag dessutom åka till Ica Kvantum i Sickla och beställa några tårtor. 
Sen är det bara lite tjockpannakaka och cupcakes som ska fixas till dopet. Allt annat har jag bakat med syrrans hjälp, tack!

Nu tittar vi på House och slappar. 
Pratade för övrigt med dom som ska flytta in här ikväll, dem tar gärna över både bredbandet och tv:n från bbb. Slipper man skicka tillbaka router och box.
Och förhoppningsvis funkar det bättre för dom med tv:n.

Fan, jäkla iCloud som fuckar sig nu också. Ska starta om datorn omen stund och kolla om det funkar bättre, sen kan jag ha bilder i mina inlägg igen, tills dess bara bildlösa inlägg.

Sov gott! Det ska jag snart!

Inga kommentarer: