tisdag 29 maj 2012

Min duktiga lilla tjej.

Hon vrider runt sig utan problem på mattan nu för tiden, och fort går det också! Eller ja, hon har ju gjort det ett tag, dock har jag inte tänkt på att fota det förrän nu.




Skickade sms till farsan igår och fick i svar att han inte hade råd. Jag tycker inte det är ursäkt nog alltså. Jag menar, han har vetat sen förra sommaren att hon skulle födas i årsskiftet och då kunde han faktiskt lagt till pengar ELLER åtminstone sagt till att det var där skon klämde så man kunde hjälp till att bidra till en resa över. 
Tycker för övrigt att intresset för hans barnbarn har varit svalt.
Nu när jag dessutom kollar i smshistoriken så har han inte självmant hört av sig en enda gång. Alltid jag som hört av mig först. Näe, han får fortsätta leva sitt liv i Finland med sin kärring, så kan dem leka och ha kul med hennes barnbarn istället och leva lyckliga i alla sina dar.

Tycker du att jag är bitter? 
Låt mig fucking få vara det.

1 kommentar:

Nadia sa...

Ja, gud va skillnad det kan vara!

Tråkigt med din pappa.
Min pappa är likadan, har inte ens hört av sig sedan Neo kom.

Deras förlust, inte vår ! :)