lördag 19 maj 2012

Bröllopsrepetition.

Då har vi varit och pratat med Louise och Alex om deras bröllopsdag, hur det ska gå till etc och så ska vi dit igen den 30:e Juni.
Skönt att man etsar fast det lite mer i huvudet om hur dem vill att deras stora dag ska se ut.

Sen åkte vi till morbror och hälsade på, jag måste säga att det är lite trist att kusinen + familj knappt varit och hälsat på honom sen i Julas typ, jag menar, det är enklare för dem att knata över än det är för min morbror. För mig tar det ca 40 minuter med bil dit, och för kusinen tar det tio minuter att gå.




Gott med gröten!

Nu är vi hemma iaf, My har fått sin gröt och denna gång vart det inte lika kladdigt som igår, hehe. Hon åt lika mycket om inte mer nu när hälften av maten spilldes på bordet eller på haklappen.
Om ett tag kommer Björn hem och då ska vi äta nåt gott. Jag ska iaf ha mina baconinlindade sparrisar!

Snart är det dags att natta lilltjejen, sen fixa lite dinner!

Inga kommentarer: