fredag 21 juni 2013

What to wear?

Ja idag kommer ju den självklara svåra frågan för oss kvinnor, vad ska man ha på sig? Jag vet ju att jag kan byta om ett X antal gånger innan jag till slut är nöjd. Tänkte först på min axelbandslösa långklänning, men den hoppar jag nog, sen kom jag att tänka på den svarta långklänningen, men som Björn sa, något tråkigt med svart på Midsommar. Så jag ska testa en klänning som jag inte har på mig alltför ofta, men som har underbara färger.

Gick upp nu då My ropade mamma, men när jag kom ner så var det tyst. Så, ja.. nu sitter jag här och väntar på att hon ska vakna igen, för länge till sover hon nog inte.

Så här pigg ser jag ut just nu..
Snittarna blev klara igår, och ätliga med ska tilläggas, Björn var testperson. Tårtan var dock i lite sämre skick, den gick sönder lite, silvertejp?

Här är lite av vad jag fick hem i paketen igår. Roliga budskap på skyltar, och nya knoppar vi ska sätta på plats nere i källaren.




Nu vaknade min sötnöt igen, time to take her up from bed.

Inga kommentarer: